ارسال شده توسط:تحریریه kgroup بخش: معماری  گروه:گوناگون

طراحی دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری دفتر های کلیشه ای اغلب به عنوان یک فضای خسته کننده، پر سر و صدا و فضایی خالی که در آن خلاقیت از بین می رود و از همکاری جلوگیری می شود، به تصویر کشیده می شوند. خوشبختانه در بسیاری از موارد چنین دفاتر شرکتی سنتی با طراحی دکوراسیون ناامید کننده و جدایی ناپذیر خود بیانگر حالتی از گذشته هستند.
بسیاری از کارفرمایان متوجه شده اند که محیط دفتر به طور مستقیم بر رضایت کارکنان، خلاقیت و بهره وری تاثیر می گذارد. این روند در اواخر دهه 90 به دست آمد و بسیاری از شرکت های فن آوری نه تنها در توسعه محصول خود بلکه در طراحی دکوراسیون اداری فضای کاری خود به نوآوری دست یافتند.

شرکت های فناوری شهرت خود را در جهت ساختن فضاهای کاری شگفت انگیز توسعه دادند. در نتیجه، آنها بهترین ها و درخشان ترین افراد را جذب کردند و بیشتر از خلاقیت آن ها استفاده کردند.
اما اخیراً این انقلاب طراحی به بسیاری از صنایع سنتی دیگر گسترش یافته است. بسیاری از شرکت های بزرگ به طور فزاینده ای در حال حرکت به سوی فضای کاری باز، خلاق و مشترک هستند.
فضاهای بیشتر دیده شده در شرکت های کوچک و خلاق ، امرزه به فضاهای معمولی در شرکت های بزرگ تبدیل شده انداما ویژگی های کلیدی این طرح های جدید چیست؟

در ادامه گروه معماران آرل به دنبال پاسخی برای این پرسش، سعی در معرفی فضایی مناسب با بازده حد اکثر خواهد داشت. تا بتواند شما را برای طراحی یا سفارش طراحی دکوراسیون اداری راهنمایی کند.
با آرل در ادامه همراه باشید...
 

5 ویژگی جدید برای طراحی دکوراسیون اداری

1. پلان باز

ما انسانها اجتماعی هستیم و می خواهیم با دیگران ارتباط برقرار کنیم. مطالعات نشان می دهند که طراحی به روش پلان آزاد، حالت رفتاری کارکنان را بهبود می بخشد. بنابراین طراحی دکوراسیون دفاتر مدرن اغلب برای تشویق به همکاری طراحی شده اند. زیرا کارفرمایان جدید متوجه شده اند که ایجاد محیطی برای تعامل کارمندان در حین کار ،نه تنها زیان آور نیست بلکه به نفع بهره وری در طولانی مدت است.

2. میزهایی با قابلیت تغییر

کارکنانی که پشت میز های خود بهره وری نداشته باشند منجر به کاهش ارزش های اداره می شوند. در نتیجه  ایجاد فضاهای باز که امروزه ارزشمندتر شده اند حائز اهمیت شده است زیرا پیشرفت های تکنواوژیکی اکنون، به کارمندان اجازه ی کار در هر محیطی را می دهد.

3. فضاهای مشترک

طراحی فضاهای غیر رسمی برای جلسات ویژه و همکاری در پروژه های بزرگ باعث ایجاد احساس همکاری در محل کار می شود. کارکردن به صورت یک مجموعه برای حل مشکلات سخت، به شدت بهبود بهره وری را افزایش می دهد.

4. ساختمان های کاربردی

در حال حاضر ساختمان های اداری بزرگ به طور فزاینده ای با کافه ها، رستوران ها، کتابخانه ها، کافه ها و سالن های ورزشی مجهز شده اند. به طور کلی این واقعیت که احتمال اینکه یک کارمند خوشحال، بیشتر در محیط کار باقی می ماند، وجود دارد. بسیاری از کارفرمایان برایشان مهم نیست که آیا یک ایده عالی از یک کارمند در باشگاه اداره به دست می آید یا از یک کارمند پشت میز. تا زمانی که ایده ها در حال آمدن هستند، هر دو طرف خوشحال خواهند بود.

5. پایداری

استفاده از فضای سبز در طراحی دکوراسیون اداری افزایش یافته است. شرکت های بیشتری می خواهند فضای خود را به شیوه ای پایدار و سازگار با محیط زیست طراحی کنند. این فقط کارفرمایان نیستند بلکه محیط زیست نیز اغلب یک راهکار کلیدی برای بسیاری از کارکنان است.

در نهایت اگر شما کار با کیفیت بالا می خواهید، باید یک فضای اداری با کیفیت بالا برای کارکنان خود به وجود آورید، شما می توانید از مشاوره گروه معماران آرل براس طراحی دکوراسیون اداری خود استفاده نمایید.




آراء

نظرات

شما هم می توانید در مورد این موضوع نظر دهید.

کاربر گرامی چنانچه تمایل دارید، نقد یا نظر شما به نام خودتان در سایت ثبت شود، لطفاً وارد سایت شوید.

     
نام:  
ایمیل:  
نظر :